Zaradi povečanega obsega dela obstaja možnost zamude pri dobavi do 1 dneva. Hvala za razumevanje.

Pozdravljeni v gumax.si trgovini z letnimi in zimskimi pnevmatikami.

Diners CLUB na 6 obrokov
0 kom - 0,00 €
V nakupovalni košarici ni artiklov.
GUMAX info: 02 / 620 88 03

Garancija

Gumax.net oz. podjetje Praesto d.o.o. jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje pnevmatik v garancijskem roku, če se bo uporabnik ravnal po tehničnih navodilih. Če ni drugače določeno, velja garancija za plašče vseh blagovnih znamk, ki jih trži Praesto d.o.o., in sicer garancija na izdelavo in material oz. zasnovo za prvo življenjsko dobo (do zakonsko določene minimalne globine profila) za naslednja obdobja:

  • - Goodyear koncern (zajema znamke Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica): 1 leto od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu)
  • - Michelin koncern (zajema znamke Michelin, Kleber, BF Goodrich, Kormoran): 1 leto od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu)
  • - Continental koncern (zajema znamke Continental, Gislaved): 2 leti od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu)
  • - ostale znamke: 1 leto od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu)

 

Če želi uporabnik upravičiti garancijo, se mora ravnati po spodaj navedenih tehničnih navodilih:

  1. Upoštevajte zakone in ostale predpise, predvsem pa Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17, 25.2.2000).
  2. Pri nakupu izberite pravilno pnevmatiko. Navodila daje praviloma proizvajalec vozila, (ki določa dimenzijo, nosilnost, hitrostni razred, polnilni tlak, dimenzija platišča itd.)
  3. Pnevmatiko mora montirati usposobljena oseba. Monter mora uporabljati ustrezna orodja, pred montažo mora obe nogi plašča in platišče premazati z ustreznim (namenskim) premazom. Pri plaščih brez zračnice (tubeless) je pred montažo ventila potrebno premazati tudi ventil.
  4. Plašče montirajte vedno le na ustrezna, čista in nepoškodovana platišča. Plašči brez zračnice (tubeless) se montirajo brez zračnice samo na platišča, ki so predvidena za tako montažo. 
  5. Pri vgradnji novih plaščev brez zračnic (tubeless) obvezno zamenjajte ventil. V nove plašče, ki morajo biti opremljeni z zračnico (in ščitnikom), dajte vedno nove zračnice (in ščitnike) predpisanih dimenzij. Ventil, zračnica in ščitnik so za varnost in uporabnost enako pomembni kot plašč in so namenjeni enkratni uporabi. To še posebej velja za zračnice, ker se te raztegnejo in se pri ponovni vgradnji nagubajo. Za poškodbe na plašču, ki bi bile posledica defekta zračnice (in ščitnika) drugega proizvajalca, ne jamčimo. 
  6. Pri montaži je treba kolesa dinamično uravnotežiti in to ponoviti vsakih 5-8 tisoč km, pri zelo hitrih vozilih pa še prej. Pri zelo občutljivih vozilih je treba dodatno uravnotežiti kolesa na vozilu. 
  7. Plašče polnite do tlaka, ki ga je predpisal proizvajalec vozila. Če teh podatkov ni, upoštevajte polnilne tlake proizvajalca pnevmatike. Tlak kontrolirajte v plaščih vsakih 14 dni oz. po potrebi. Posebej opozarjamo na kontrolo tlaka na notranjih pozicijah dvojnih koles. Zlasti prenizek tlak v plašču povzroča trajne in predvsem notranje poškodbe plašča. Z zelo zmanjšanim tlakom ali celo brez tlaka v plaščih tudi v primeru defekta ne smete voziti, niti na krajših razdaljah. 
  8. Podatki za polnilni tlak veljajo za kontrolo hladnih plaščev. Za pnevmatiko za osebna vozila so potrebni naslednji popravki:
    - če je v nujnih primerih treba kontrolirati segrete plašče, ne izpuščajte zraka, polnilni tlak mora biti za 0,2 do 0,3 bara višji od predpisanega, (ki velja za hladne plašče). Ob prvi priložnosti, ko so plašči hladni, uravnajte tlak;
    - za vožnje na avtocesti zvišajte tlak v plaščih za 0,2 bara nad predpisanim;
    - pri vleki počitniške hišice (karavan) povečajte tlak v plaščih na zadnji osi za 0,5 bara. 
  9. Plašči se starajo zaradi fizikalnih in kemičnih procesov, kar vpliva na njihovo uporabnost. To velja tudi za nerabljene ali malo rabljene plašče. Zato priporočamo, da:
    - po 6 letih uporabljate samo tiste plašče, ki so bili prej stalno v uporabi v normalnih pogojih,
    - plašče na karavan prikolicah zamenjate po 6, najkasneje po 8 letih,
    - rezervno kolo starejše od 6 let uporabite samo v sili. 
  10. Na cestišču se kar najbolj izogibajte ostrim predmetom, robovom, udarnim jamam, luknjam in podobnim oviram. Če se jim ne morete izogniti, jih prečkajte z minimalno hitrostjo in čimbolj pravokotno.
  11. Da bi se plašč enakomerno in na vseh kolesih enako obrabljal, mora biti vozilo tehnično brezhibno. Posebej so pomembne nastavitve podvozja (optika), ležaji, amortizerji, vzmeti, kretni mehanizem, zavorni sistem. 
  12. V kolikor proizvajalec vozila ne daje navodil o menjavi koles zaradi enakomerne obrabe, priporočamo vsakih 5.000 - 7.000 km zamenjavo pnevmatik naprej - nazaj, tako, da ostanejo na isti strani oz. ohranijo isto smer vrtenja. 
  13. Če med vožnjo občutite močnejše tresenje, se takoj vrnite k serviserju (vulkanizerju), da ugotovi vzrok. 
  14. Naši izdelki naj bodo skladiščeni v zaprtih prostorih (brez direktne sončne svetlobe, ne v bližini grelnih teles, suhi, brez olj, naftnih derivatov in ostalih kemikalij in ne v bližini strojev, ki iskrijo).


Nasveti uporabnikom:
1. Pri nakupu samo dveh pnevmatik namestite manj obrabljene pnevmatike na zadnjo os, ne glede na pogon.
2. Če je tlak za 20 % manjši od predpisanega, se zmanjša število prevoženih kilometrov za približno 30 %, hkrati se poveča tudi poraba goriva.
3. Obraba pnevmatike pri hitrosti 120 km/h je dvakrat večja kot pri 70 km/h.
4. Večkrat preglejte, če plašči nimajo izboklin ali zarez, še posebej takrat, ko ste zapeljali preko ostrih robov (luknja, kamen, pločnik, robnik, bankina, udarna jama, hitrostna ovira...). Poškodbe namreč lahko postanejo vidne tudi po večjem številu kilometrov.


Garancija ne velja za:
1. Izdelke, poškodovane zaradi nepravilnega skladiščenja izven tovarniškega skladišča.
2. Kakorkoli naknadno, izven tovarne, obdelane izdelke (obarvan bok, svetla bočnica, balansiranje s peskom itd…).
3. Lastnosti plašča, ki so neposredna posledica strukturnih sprememb, kot npr. popravilo s strani tretje osebe; ali uporabe defektnih komponent, kot npr. zračnic, ščitnikov, ventilov ali platišč.
4. Potniške Tubeless plašče, če so vgrajeni z zračnicami.
5. Potniške, poltovorne in tovorne plašče brez ECE oznak o homologaciji.
6. Plašče brez identifikacijskih oznak (serijska št., DOT oznaka..), razen če ni drugače določeno.
7. Plašče, ki se ne uporabljajo v skladu z deklariranimi lastnostmi (indeks nosilnosti, indeks hitrosti, tlak, namembnost…) in pogoji uporabe.
8. Plašče, poškodovane zaradi zunanjih vplivov (demontaža, mehansko stanje vozila, ovire in predmeti na cesti, verige za sneg itd…).
9. Motnje v zvezi z obrabo (hitra, enostranska, stopničasta, žagasta, šum itd…).
10. Motnje v vožnji, ko je tekalna plast obrabljena že več kot 20% (pri kmetijskih plaščih 10%), ali če so motnje v vožnji posledica poškodovanih kolesnih obročev ali stanja vozila.
11. Neravnosti na boku (vbokline, izbokline, valovitost), ko je tekalna plast obrabljena že več kot 10%, če je od dneva nakupa preteklo več kot eno leto.
12. Izdelke, ki so bili vgrajeni in uporabljeni v nasprotju s tehničnim navodilom za uporabo.
13. Izgubo časa, neprijetnosti in škodo, ki jo je kupec utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati.